Sunday, October 23, 2016

Hujedamig..

Nu var det riktigt längesen jag var här inne... Riktigt lääääängesen...Har så mycket i mitt huvud som jag vill skriva om varje dag,och har som vanligt en old school dagbok,som varje år..Men jag tar mig inte för...Och det mår jag hemskt dåligt över..Jag mår så dåligt av att jag inte tar mig nåt för...Vad är det för liv jag lever?Nej,det är helt rätt,det är inget riktigt liv...Ja,jag deppar...Ordentligt...Har gjort det i ett par månader nu..Killen drog ju i september..Han säger att han inte lämnat mig,men han har börjat ett nytt jobb och är pank,så han kan inte komma och träffa mig..Men jag vette sjutton,det börjar låta lite långsökt nu.. Det är slutet av oktober nu liksom.
Sen gick ju min älskade Ester bort..Det var natten till den 9:e oktober,två veckor sedan nu.Hon är så oerhört saknad..hon var en väldigt väldigt speciell kattflicka..Den händelsen har också fått mig att fundera en hel del över mitt liv,vad som är viktigt och vad jag ska göra med resten av det..Många funderingar..Och jag blir trött av det.Så trött,så trött...
Jag sover hela dagarna,är uppe lite på nätterna,gör inte så särskilt mycket..Kollar lite på datorn,och lyssnar på ljudböcker.Sen sover jag.Äter gör jag inte direkt heller..Igår åt jag ett halvt paket glass och ett halvt paket Mariekex,och drack ett par glas mjölk.Idag åt jag upp resten av ovanstående men också nu på kvällen så gjorde jag en skitok hamburgare faktiskt.Jippie!Jag lyckades göra lite mat!!! =)

No comments: