Monday, December 1, 2008

Varför kommer jag inte igång nångång???

Varför??jag har ju tusen och en saker att göra..varför ska det vara så svårt att komma igång och verkligen göra dem??vad är det som stoppar mig??Det känns som jag har stora bromsklossar i mig eller nåt..Jag vill ju så mycket.. =/ Faaan..Idag vaknade jag dessutom tidigt..var uppe redan vid halv åtta nu på morgonen,drack ett glas juice och tog en pencillin tablett. satt och funderade lite över livet och världen så där som man gör liksom..Tyckte inte att jag riktigt sovit klart..går och lägger mig en stund till..men kan inte somna..Kanske är det samvetet som gör att jag inte kan sova??Jag ligger och funderar på alla grejer jag verkligen skulle behöva göra,till slut ger jag upp och kliver återigen upp ur sängen..
Nya tag..en kopp te och så sätter jag mig för att skriva ett handskrivet brev till Outi..Skriver att jag ska försöka hålla mig kort för att brevet ska nå postlådan..Fyra A4 sidor senare lägger jag ner pennan..Fan,det här går ju inte..Det här brevet kommer aldrig att nå brevlådan..Det blir för rörigt..Men jag har så mycket att skriva om...måste berätta om Elvis..å Grekland..å kattungarna..om min diagnos..det går fan inte att hålla brevet kort!!!Kanske ska jag testa att skriva på datorn istället?? Jag får väl återkomma.. =)

No comments: