Thursday, January 8, 2009

Fan,den här bloggen jag har här är knepig!! Ibland kan jag logga in,och ibland inte!!Vette faaan vad det är för slags problem!!Kanske jag skulle byta till nån av de andra bloggarna jag har?De verkar funka..Men jag gillar den här.. =)

Nåja,oftast funkar det inte att logga in,då jag verkligen är skrivnödig..som nu,då jag landade här av en slump,så gäller att jag inte direkt har nåt att säga..

Har vart tröttidag som vanligt.Framåt kvällen ringde Persson å undrade om jag ville titta förbi på en kopp te,men då låg jag just å vila och var så slut så jag visste inte vad..Dessutom hade jag haft en jävla jobbig mardröm..faaan,jag hyperventilerade av ilska!!!Läskigt!!!Jag var så jävla arg å irriterad i drömmen,så jag höllfaktiskt på å misshandla ett par personer(!!!) då han ringde å väckte mig.. Stört..jag vet..Är det mina mediciner som trasslar till det??Nu har det ju vart väldigt struligt vad det gäller mina mediciner den senaste månaden,då de ju tog slut och jag hade tappat bort receptet och har fått ransonera lite med dem.. =( Inte bra,inte bra.. Iaf,efter att jag blev väckt ur den där gräsliga drömmen så reste jag mig upp,för jag behövde ju ta mig till affären innan den stängde,huvva,vad yrslig jag var..mådde skitskumt,alldeles varmi ansiktet å gick som om jag var full..ragglade omkring ett tag..det blev bättre efter att jag kom ut i friska luften ett tag..Shit,mår inte nåt vidare faktiskt..Fryser jämt..Visserligen är det kallt nu,men borde inte frysa under mitt nya fina duntäcke plus extratäcke och Myskläder..och strumpor..nåt fel är det nog..=(

No comments: