Saturday, February 7, 2009

jahapp,så var man uppe igen då..

blev inte många timmars sömn inatt heller..suck..igår natt blev det att jag sov 3 timmar,och naturligtvis var jag skittrött framåt kvällen,men ville inte lägga mig för tidigt heller,för då vaknar man väl mitt i natten igen..så jag la mig vid ett tiden ungefär..å kunde faan inte somna!!låg och lyssnade på hjärtslagen som tycktes dunka alldeles för högt,och försökte att andas i lugn och ro..saken är att om man tänker för mycket på att andas,då känns det helt plötsligt mycket tyngre att andas..hmm..nåväl,somnade efter en stund iaf..men sen vaknar jag vid halv fyra igen ungefär..pigg..hmm..försökte somna om ett tag,men det gick inte..så nu sitter jag här uppe framför datorn igen..tänkte ta en kopp te och en macka..Kanske kan jag få sova lite mer senare idag istället..Det är tur att jag inte har nåt jobb just nu för tillfället iaf,då hade det blitt väldigt jobbigt,för det är väldigt jobbigt att gå och jobba 8 timmar,om man tex bara fått sova tre-fyra timmar..Det har jag vart med om alltför många gånger..
Heltokig sömn har jag väl haft nästan hela livet..morsan har t.o.m berättat att det var svårt att få mig att sova redan när jag var bebis och sen i alla år..hon kunde lägga mig,för att sen komma och titta till mig,och då kunde jag ligga där för mig själv och filosofera när jag istället borde sova..till följd av det också förståss så har jag alltid varit svår att få upp på morgnarna.. =/
Nu när jag läst på mig lite angående min "problematik" så är det tydligen ett rätt typiskt symtom eller vad man ska säga när man lider av ADHD/ADD.. Detta ska bli sååå spännande,se vad denna utredning kommer att visa!! Det här är verkligen fantastiskt för mig att få gå igenom..I alla år har man kämpat och ansett sig vara helt Hopplös,sen kanske det kan vara ett medfött hjärnfel,som går att medicinera!!!! Helt fantastiskt är det!!! Det här piggar verkligen upp mig. =)

Nä,nu är det dags för lite frukost känner jag. =)

No comments: