Thursday, January 8, 2009

åh,vad jag kan!!

hihi..ja,jag kan!! jag har fixat nu så att jag kan logga in här enkelt som tidigare!!Tror och hoppas jag iaf!! Jag har visst fixat nåt med cookisar å "temp.files" och nåt sånt..fixade det genom Bloggers hjälpavsnitt..Hoppas det kommer att funka nu..Jag borde egentligen gå en liten datakurs,för jag kan ju inte särskilt mycket om hur man hanterar dessa datorer..när det blir nåt litet fel,ja,då står man där..

Jaja,iaf..usch,nu har jag totalt vänt på dygnet igen.. Suck..Sattuppe till halv fem i morse ungefär,och steg upp ur sängen vid halv tre-tre nu på eftermiddagen..Inte bra.Jag hoppade in i duschen,käkade lite "frukost" med rostat bröd och en kopp te,och nu sitter jag här,och har kollat nyheterna för å se om det hänt nåt speciellt,och det hade det väl inte..
Nu skulle jag ju behöva ringa lite viktiga samtal då..som till nån sjuksköterska eller nåt,för att försöka få tag på lite mera medicin,ochså ringa på lite jobb och så..Men faaan,klockan är ju redan fem på kvällen!!Då är det ju försent!!! Fan,vad arg och irriterad jag blir på mig själv!!!!!!!!!!! Sånt jäkla slöseri på dagen!!!Vad ska man göra nu då??!! Näää,nu måste jag skärpa mig lite,om det ska bli nån ordning här nångång!!Imorrn ska jag vara uppe senast 10 (på förmiddagen..)

No comments: