Monday, January 26, 2009

Uppe med tuppen..

sådär ja..då var man uppe med tuppen idag igen då..vaknade strax före kl.06,och kunde inte sova mer..så det var väl bara att stiga upp då..Det är ju bra att vara uppe så här tidigt..Nackdelen är ju bara den att jag somnade ju inte förrns vid 04.30 imorse.. =( Så jag menar nån riktig sömn har jag ju inte fått.. Men det är iaf bättre attsova lite så här,än att ha de där värsta mardrömmarna som jag hade tidigare..Flera mardrömmar per natt,det var hemskt!!Så verkliga var de..De var oftast om mina katter och mina familjemedlemmar som blev mördade och så..Jagade och uppskurna i bitar så blodet sprutade..De var svettiga drömmar..Min Läkare måste ha haft rätt..att det kanske var en bieffekt av en av mina anti-depp som jag käkar..Så jag fick ju trappa ner på dem,ta halva mängden mot tidigare..och det verkar ju funka..mot mardrömmarna iaf..Verkar vara en rejäl Läkare det där!!det är ju en lång historia som jag nog inte orkar gå igenom just nu,men hon har ju tagit tag i mig och vill reda ut vad det är som egentligen gör mig deprimerad och så..i grund och botten.. Hon är en ung läkare,kanske imin egen ålder eller några år yngre..En Underläkare..men de kan nogoftast vara så att de fortfarande är intresserade av yrket och så,det kan jag nog tro..Nåja,mer om det nån annan dag då jag orkar skriva om det..

Jag satte fart idag iaf..har dammsugit och torkat golven,och passade på att moppa trappen också..Märkte inatt att det stank nåt fruktansvärt med kattpiss där ute..jag visste ju att det inte var nån av mina egna katter som var skuld till det hela,jag hade ju haft dörren där nere öppen ett tag också,antagligen är det "Pappakatten" som har gått å sprejat lite här och var..Han brukar springa runt här å spraya lite urin,han har tom lyckats spraya ner mig!!!! =( Jäkla katt!!Dessutom så gör han min kära Elsa gravid stup i kvarten också..12 ungar har de fått tillsammans.. =P men nu är det nog slut på det förhoppningsvis,Elsa har fått p-piller i väntan på sterilisering..=)

Jaja,sen har jag duschat,fixat lite med viktiga papper,sorterat lite och så..Snart ska jag iväg,måste in till Sala med viktiga papper plus att jag ska skjussa in D till AF..Skönt att vara uppe med tuppen faktiskt!!! Se hur länge orken varar bara.. =/

No comments: