Friday, January 9, 2009

suck..

Inte fan kom jag upp nå tidigare idag inte.. =( Satt väl uppe till tre i går natt kanske,då jag stängde datorn..försökte sova men det gick inte så jag tog och läste en bok.(Karin Fossum "Natten till den 4:e November" hette den visst.sådär.) Vid klockan 8 (på morgonen!!!) la jag mig för att sova..då gick det bra..för sen vaknade jag av att min Mamma ringde vid 15 tiden..Ja,så gick då ännu en dag i Fröken Jessicas liv,för att aldrig mer komma åter... =(

Men jag hann iaf ringa Sjukhuset för att få mer medicin,som jag var absolut tvungen till..Det var inte så svårt faktiskt,jag skulle ha gjort det mkt mkt tidigare..för eftersom det var Fredag nu,såmåste jag vänta ända tills Måndag på att få medicinen..Så går det när man skjuter på saker till i sista sekunden,jag får skylla mig själv.. ADHD??Någon.. =/

Nu ska jag ta mig till affären,tänkte ta en liten omväg dit,så jag får en liten promenad(som jag sa till D igår när jag snackade med henne..)

No comments: