Thursday, July 12, 2007

Bästa Kattsanden!

Fan,vilken bra kattsand jag fick tag på!Jag är helt överlycklig!Fan att jag inte köpt det där tidigare.Den här heter "Pussi Kompakt" men det finns flera liknande.de är alla "klumpande" och rätt så dyra..Men det är det fan värt!!!

Ja,då känns livet lite bättre för tillfället!Med så enkla medel.Nu ska jag försöka fortsätta tänka positivt.. =) Det kändes faktiskt jäkla bra att få jobba lite,och så få lite betalt för det också,livet känns fan så mkt bättre då!!!

Men idag ska jag nog ta det lite lugnt.Sitta här vid datorn och komma ifatt litegrann,och städa lite mer här hemma.Med 7 katter i huset måste jag ju städa varje dag!!De kan konsten att riva till minsann.. =) De är hur söta som helst,mina små kattungar.Men de busar en hel del,och alla springer runt samtidigt,och river både möbler och försöker döda varann,sen blir de jättetrötta och måste vila..Sen vaknar de igen,och får lite mat i sig,sen är det full rulle igen i nån timme eller så..de är helt underbara!!!

Persson ska väl ha den lilla killen är det sagt.Men det kan väl säkert ändra sig..Den söta lilla tjejkatten som är sköldpaddsfärgad kommer nog också att få ett bra hem.det var en tjej och en kille som var här och tittade på henne,och de blev så kära,så kära i den lilla..Det kan jag förstå..man bara smälter när man tittar i hennes söta lilla ansikte.Det här var en kompis till en kompis,och hon verkar verkligen vara en kattälskare.Hon hade haft en katt tills just nyligen,hennes honkatt hade dött,hon hade haft henne i 14 år.Det är jag nöjd med.Jag önskar jag kunde få behålla alla mina småkissar,men det är helt omöjligt..men då vill jag iaf se till att de får väldigt bra hem,där de får bli älskade som en familjemedlem så länge de lever!!!Det tror jag att hon kommer att få där. =)

No comments: