Saturday, July 14, 2007

Lördag kväll å jag lägger pussel..


Hejsan!

Lördagkväll har det hunnit blivit ja..jag sitter hemma,dricker upp min cola,lyssnar på P4 och lägger pussel.. =) Jag var ju in till stan igår och tog en sväng förbi Brödet & Fiskarna...Hittade en del smågrejer,köpte en bok till Emil för 15 spänn."Robinson Crusoe".Den är bra och den tycker jag han ska läsa,hittade en version som jag tror passar en kille på 9år att läsa..Sen hittade jag ett pussel..Jag brukar titta efter pussel på loppisar,men det brukar oftast bara vara skitfula motiv,som tex nåt tyskt slott,nån alptopp,hästar eller blommor..suck..Men nu hittade jag detta tecknade fotbollspussel på 1000 bitar..En liten utmaning.10 spänn gav jag för det.Hoppas bara att alla bitar finns,annars är de ju trist.Tänkte klistra upp det sen på nån kartong,och ge det också till Emil,han är ju fotbollstokig,och det är en liten rolig bild,så vi får väl se om han vill ha den eller ej..Så här långt har jag kommit nu iaf..Tänkte bli klar ikväll..
Ja,annars då?Jorå,rätt så hyfsat idag,jag har vart så jäkla trött i veckan,nu idag fick jag vila ut lite..har setat och lagt pussel nu på eftermiddan som sagt,lyssnat lite på radion,och dom spelade så många bra låtar,och jag liksom fördes helt bort i tankarna och hamnade i London och på Irland.Mitt 90tal är ju London.Så fort jag hör låtar från de åren,så bara förs jag tillbaka dit på nåt sätt..Åh,vad jag längtar!!!Jag vill sitta på en pub,med en iskall pint Strongbow.. =) Sen ska jag shoppa lite i Camden,och så fortsätter jag kvällen på nån pub och eventuellt en klubb efter det.Fast de finns ju så många bra pubar,med bra musik så man behöver ju inte gå på klubb direkt.Det passar mig så bra att puben stänger 23.Det är helt lagom faktiskt.Jag har ju så svårt för att dricka "normalt" här i Sverige..Blir ju nästan alltid apfull.. Nåja,apfull har jag väl blitt en hel del antal gånger i London med..hmm..hmm..men det blir ändå inte riktigt på samma sätt..Jag längtar så tills jag kan åka över..helt säkert är ju att på nåt jävla sätt så ska jag fan till London under hösten!!Så är det bara.. =)

No comments: