Sunday, May 13, 2007

Köpingscruising


Så var det cruising i Köping igår då.Den 12 maj.Det var väldigt mycket bilar faktiskt och det va ju kul att se men mestadels var det stopp,måste ha berott på lite dålig organisering misstänker jag,för på vissa delar av cruisingen så var det bara att gasa,och sen på vissa delar stod man stilla i en halvtimme..hmm...
Men det var kul med cruising,fast det va lite dryg stämning i bilen jag körde.Jag fick ryta i vid ett tillfälle.Folk får väl tycka jag är en BITCH då,men mycket står jag ut med,men inte allt..Kanske kan det bero på vad jag är på för humör också..
Lite påfrestande var det ju.Först hade jag ju hört mig för att mitt ex inte skulle dyka upp,innan ja sa ja till att köra dem.Men så skulle de ju samlas ute hos en kille som bor i Herrskogen,alldeles vid Strömsholm,där också jag och K bodde då vi var tillsammans..Fan så många minnen det finns överallt!Och vad jag förbannar mitt goda minne också!!Vi for till Herrskogen iaf,trevliga människor där,fast jag tror inte det är så lyckat med grillning,solning,bastubadande och irishcoffedrickande så där på eftermiddagen innan man ska åka på en cruising...Fan,de blev ju såå fulla,så de somnar och blir allmänt dryga och så.Sånt brukar ju inte komma förrns vid tvåtiden på natten ungefär,men nu blev de så här redan vid sextiden på kvällen jue..Suck..de tjafsar och alla ska prata i mun på varann och alla vill jag ska åka åt olika håll samtidigt som musiken är på högsta volym och jag måste hålla reda på trafiken..
Men som sagt,det var kul att se så många bilar..många man aldrig har sett förr tycker jag.Det är alltid kul.Såg några fina bilar som jag önskar jag hade kunna ha råd att köpa själv..Men det får vänta ett tag till..
Träffade Keijos dotter på macken..har inte sett henne sen det tog slut mellan honom och mig..Hon var sig lik.Lik sin far..Vi har ju pratat på telefon ett par gånger efter det,men jag har aldrig träffat henne sen dess.Hon ville att vi skulle träffas efter det,men jag sa nej,eftersom det inte kändes så bra att blanda in henne i hur dåligt jag mådde över hennes pappa..Hon var/är ju trots allt bara ett barn,och vissa saker har de svårt att förstå. Men vad hon hade växt!Blivit så lång..Nu har hon ju att brås på,hennes far är ju dryga 190.Men hennes mamma är ju som mig ungefär.Jag hade ju mina supersuleskor på mig,och kommer väl upp en fem cm iaf,men Ronya var ändå längre än mig..och hon är ju inte ens 13 år fyllda!Men ok,tjejer kan ju spurta lite i början,men sen stanna av i växten lite.Så glad jag blev av att se henne,och samtidigt så ledsen..Jag hade ju så ställt in mig på att få vara en del av hennes liv framöver,då när jag var med hennes Pappa.Jag har ju ingen egen familj,och hade heller aldrig haft ett förhållande med nån kille som hade barn i sitt liv.Sen så blev det ju så intensivt med Keijo och hans barn,speciellt med hans äldsta dotter,eftersom det var sommar och hon va ledig från skolan,och för det mesta(typ) ville vara hos oss.Ibland var det ju bara hon och jag,om Keijo behövde jobba eller göra nåt annat.Fan,det är ju såklart det blir jobbigt då när det tar slut,och ungarna man fäst sig vid,och vant sig vid att ha i sitt liv,bara försvinner...Man undrar ju hur de har det och hur de växer och ser ut..FAN alltså,aldrig mer en kille med barn i sitt liv!H*E*L*V*E*T*E
Aldrig mer en kille heller för den delen..Usch,nä jag klarar mig bra utan.Bara jag har pengar så jag kan få göra lite roliga saker i mitt liv.Men just nu har jag ju inte det heller..pengar..suck,jag måste göra nånting av den här situationen jag hamnat i.Men hur???Nu i dagarna så fick jag ju en jätteskojig elräkning på över 8000 kronor också..Hur ska jag kunna betala den?Hur?...

No comments: