Thursday, May 10, 2007

Paint!!!


Hehe vad jag är talangfull..jo,det är jag som ritat bilden upptill..Jag hade tråkigt en dag och hittade det här programmet på min dator..Skitkul jue!!Men vad svårt det var att försöka rita med pekfingret!!!Det ser ju ut som en sexåring ritat den ju..Jag är som en unge på lekis!!Sitter mest och ritar grejer och färglägger..hihihihi..äsch jag har ju viktiga saker att göra..men jag tar mig ju aldrig för..Varför kommer jag aldrig igång med nåt?Varför skjuter jag bara upp allting?Vad är det för fel på mig?Varför är jag sååå trött jämt?Varför har jag ingen lust att göra nånting???
Vill mest bara vara hemma me mina katter och pyssla.Men ibland vill jag inte ens det..
Jag måste åka till L-P och slipa klart den där ramen idag.Eftersom han inte är på mig och skäller så fick jag göra det själv..=) skällde lite och sa att det här är fan sista chansen,annars kan jag dra åt helvete.. =) Men jag vet inte varför det tar emot så..Jag gillar ju att slipa..Fast det är ju inte jag som spacklat,ska jag slipa nåt vill jag ju helst vara den som spacklat oxå,det är ju skit att ta över jobb från nån annan jue..Man har ju olika sätt att jobba på! Se där,ännu en anledning till att jag har stora problem med att samarbeta med andra..Kan ju bli tokig om man ska jobba ihop med nån annan och de inte gör precis som en själv..då kan man ju bli galen..Det är väl kanske det jag tränar på i Måndagsgruppen där uppe..att försöka samarbeta med folk som är annorlunda än en själv..Jo,det finns minsann en hel del att fundera över..hur man beter sig i vissa situationer och så.Vad intressant det skulle vara att va beteendevetare..
Jahapp,vad händer annars då?Nja inte mycket heller..Elsa har fortfarande inte fått nåra ungar..Hur tjock kan hon bli egentligen?Jag börjar bli rädd för att hon ska spricka snart!!!
Findus avresedag närmar sig..På lördag tänkte jag han kunde få flytta över till min Mamma..Åh,guu vad jag kommer att sakna honom!!!Han är ju sååå go och tjålig och kurrig och busig och söt..Ester och han kommer ju så bra överens,eller hon kanske bara kommer att tycka det är skönt att han dragit..hihi..Varför ska han flytta egentligen?Jag måste påminna mig själv..Jo,han krävde ju dyr specialmat för sin känsliga mage,så ja höll på att gå i konkurs här..Men det verkar ha blivit bättre nu...Sen var han ju så himla stökig och dryg,så ja höll på att bli tokig på han..men han har lugnat ner sig lite nu..Men ok,han har inte blivit kastrerad ännu,så snart kanske det kommer en kull till med kattungar här..och det vill vi ju inte ha iaf inte just nu!
Ok,han får åka till morsan ett tag.Vi får se hur han kommer att trivas där..Han kommer att bli lite ompysslad iaf.Men frågan är ju om det räcker för honom,eller om han kommer att känna sig lite ensam där..utan sin Matte och alla andra katter.. =)

No comments: