Thursday, May 17, 2007

Life´s a bitch...

LIFE's A BITCH..AND THEN U DIE!!!
Ja,så har jag känt det största delen av dan idag..Inte så positivt tänkande precis..Men vad fan,räkningarna hopar sig,och jag har inte ett öre på fickan.Katterna har mat ett tag framöver iaf,och jag har en del i skafferiet,så nog klarar vi oss..Men åhhh,så trist,jag sitter fast här,jag kan inte göra nånting..Iochförsig,har en del jag kan göra här hemma,men jag känner mig verkligen låst!!!
Fin liten teckning jag gjort va?Hihihi...Jag håller fortfarande på med "Paint" programmet i min dator,det är riktigt kul..jag gör lite framsteg hela tiden..det är jättekul..fast jag har aldrig kunnat teckna,men jag tycker det är kul helt enkelt..Jag målar ju en hel del här hemma emellanåt.Har målat korgar bland annat.Tidigare har jag målat bla askkoppar,tändare,glödlampor och dricksglas.Jag tycker om att måla personliga motiv,om jag klarar av det..Alltså nåt som stämmer in på en kompis,nåt dom gillar och har som intresse..Men jag måste vara motiverad,jag är ingen storproducent av handmålade grejer..Får jag en idé som sagt..
Imorgon är det helgdag,Kristi Himmelfärdsdag eller som man säger "Kalle Flygare"..Jag vet inte egentligen hur man ska fira den dagen på för vis,det enda jag känner till är att det brukar vara en himla supardag helt enkelt!!!Finns väl inget annat att göra kanske..? Men det blir inget supande för min del iaf..Jag ska väl fortsätta att slipa på den där förbannade ramen.. =(

No comments: