Wednesday, April 11, 2007


..lite senare på kvällen...

nu har jag käkat våfflor med sylt å glass...fast ja är lite besviken,för d smakade inte som det brukar göra..jag undrar tro om jag glömde nåt?Som sagt,bästa våffelsmeten gör man ju själv.jag tog 3dl vetemjöl,1tsk bakpulver å hällde i typ 2-3dl kallt vatten å så lite smör..kanske det skulle ha vart lite mer smör i smeten???Jag hittar ju inte på recepten heller..hmm..nåväl,det fyllde magen för idag iaf..

Men inte fick jag se nåt "Lost" ikväll..Findus hoppade upp på digitalboxen,så det blev nåt fel på den,det gick inte att få nån bild på tv:n.Fan,svor och slog på den,men det var kört..sen bråkade jag vidare med Findus när ja höll på med våffelsmeten..Han ska ju äta ALLT!!!Absolut ALLT!!!jag får slåss med han varje gång jag lagar mat,han ska tom ha mina knäckemackor!jag förstås brorsan blev lite trött på honom..Findus har nära nog drivit mig till ruinens brant..med sin specialkost som jag nu måste ge alla katterna,det blir mer än en tusenlapp i månaden bara för mat till katterna..Deras mat kostar mer än min!Ojojoj...Men vad gör man?Man vill ju sina katter det bästa.De är ju mina bäbisar..

No comments: