Thursday, April 12, 2007

Hittade en artikel på Aftonbladet.se om otrohet..

"De flesta som bedrar har inte för avsikt att lämna sin partner.Bara 5% av otrohetsaffärer leder till äktenskap.Otrohet är bara ett sätt för en del att stå ut när deras förhållanden gått i stå.
-De lever i tristess,känslomässig ensamhet och är helt enkelt trötta på sin partner.Men trots allt så har de en massa viktiga gemensamma åtaganden,som barn och amorteringar.Istället för att överge dessa väljer en del att vara otrogna."

Hmm...Men vaddå?Trodde ja han skulle lämna sin fru och sen gå till mig och så skulle vi leva lyckliga tillsammans i resten av våra liv eller??Näe,det gjorde jag nog inte.Ja har inte tänkt så mycket på det alls.Jag vill liksom bara vara med en man som ligger på samma våglängd så att säga,som lever sitt liv med en liknande inställning och med gemensamma intressen,och där den fysiska attraktionen finns..Allt det stämmer..(för mig iallafall,antagligen inte för honom..) Att kyssa honom är elektriskt..nu har man ju kysst några grodor i sitt liv..en del är bättre,en del är sämre,ibland känns det helt fel,ibland känns det helt rätt..och då är det elektriskt...

Finns väl olika anledningar till att jag tycker så kanske..kanske för att förspelet var så långt..eller för att ja vet att det inte kommer att bli nåt av det..eller äh,ja vet inte vad..

Ibland har ja funderat lite på vad han skulle ha mig till egentligen.Han har väl inte haft nån brist på utbudet iallafall..Kanske ville han ha mig för att jag är en tjej och har mjuka bröst?.. =) Eller kunde han möjligen ha tyckt att jag hade en intressant personlighet?Äh,skitsamma..det spelar ändå ingen roll längre.Typiskt mig att älta nåt till förbannelse..
Ibland gillar jag mig själv faktiskt.Jag är ett toppenkap egentligen!! Jag är söt och snäll,trevlig,självständig och vet vem jag är..Men fan,när jag jämt blir nobbad av dem jag vill ha,då sjunker självkänslan en hel del..Äh,fan så söt är ja inte,dessutom är jag fet.Jag har dessutom kronisk depression och är oförmögen till att behålla ett jobb..Äh,vem fan skulle vilja vara med mig???

No comments: