Tuesday, April 24, 2007

Nej,inte igen..!!!

Äsch.Drömde om K inatt igen..Helvete..Jag antar att det är för att jag misstänker att han tänker åka på cruisingen i Sala på Valborg.Släpper det inte ur mitt huvud.Nån sa att han nu fixat sin bil och tänker åka på cruisingar i sommar,och Sala är ju årets första riktiga cruising så..Jag vet att han gillar den.Ingen har heller frågat mig om jag vill vara chafför eller om jag vill hänga med,och så gör de ju när de vet att han kommer att vara där,för de känner mig och vet att jag skulle bli upprörd och ledsen,om jag såg honom igen..Men lite intresserad av att se honom igen är jag ju..Men jag vet dom har rätt,jag skulle antagligen bli skitledsen..Det var ju föresten där i Sala på Valborg för precis två år sen som jag träffade honom för första gången.. =) Jag körde åt Kenta,och K körde sin egen bil.Det var kärlek vid första ögonkastet..tihihi..eller kanske ska man säga lust vid första ögonkastet?Det som var så underbart var ju att det var ju verkligen ömsesidigt,vi kände lika båda två.Vi hängde ju ihop under kvällen,så som nyktra chaffisar ofta gör,och efter vi släppt av alla fyllskallar =) så for vi till Hummelsta å käka frukost.Sen var det typ kört.Han ringde dagen efter och undra om jag skulle hänga me å ta en fika.Sen var det "Full On"...Twentyfour-seven...Jag blev ju så jävla involverad..i honom..hans ungar..hans familj..Det blev ju mitt liv..jag slutade min praktik och han slutade sitt jobb..och så var det bara vi..han å jag..24-7..Jag älskade det.men ibland kände jag att jag behövde stänga in mig i ett rum och bara få ligga där å filosofera,sån är jag till min natur..Det hade han väl lite svårt för kanske..förstod inte riktigt varför jag behövde vara själv..Det var ju inte för att jag inte älskade att vara med honom,jag bara är sån.. =/.
Nåväl,drömmen jag hade om honom inatt var rätt så hemsk..han var elak,sur och såg jäkligt gammal ut..?!..Så det gör det lite lättare för mig!! =) Äsch,det jag har så svårt för med det hela är ju att han bara SVEK MIG SÅ DJÄVULSKT!!! Det tar jag mig aldrig förbi..jag gör det inte..Det var det absolut värsta sveket jag vart med om.Det ultimata sveket..Egentligen borde jag verkligen HATA honom för det han gjorde mot mig,men det kan jag ju inte,för jag älskade honom så när jag var med honom.Jag kan ju heller inte tro att han bara kunde skita i mig och gå vidare,en vecka efter han dumpat mig bodde han hos en kärring i Stockholm som han sen gifte sig med efter ett halvår..Vaddå,kunde han bara förtränga vårt 24-7 liv tillsammans,och så bara bli dödskär i henne???Det har jag så jävla svårt att tro..Jag tror han bara är bekväm..Vill ha sin kärring hemma.Veta att middan står på bordet när han kommer hem från jobbet.Veta att ingen annan lustar efter hans kvinna..FY FAAAAAN...Och här går jag och är miserabel efter den där svekfulla egoistiska karln!!! SKÄRPNING JESSIE !!!

Idag på eftermiddagen ska jag upp till Psyk(tihihi..) för mitt enskilda samtal.Vi ska väl prata lite om hur jag har det,hur jag mår,och hur vi följer min handlingsplan,den där med kortsiktiga och långsiktiga mål.Jag måste få säga att jag har varit duktig och följt de kortsiktiga målet,att ta ansvar och komma på mina grupptillfällen.Det är ett framsteg faktiskt,för i början sket jag bara i att gå dit,och ringde inte ens,men nu går jag varje gång,och tidspassningen blir bättre och bättre.I måndags var jag bara 4 minuter försenad!!(skitbra jessie!! =)) .Den långsiktiga planen är ju att jag ska komma ut i arbetslivet igen..
Jag hoppas iallafall att jag tar mig både dit och hem igen,på den bensinen jag har i bilen..Det ÄR FATTIGT nu,rejält fattigt.Men bara katterna har mat och jag har bensin i tanken så löser det sig.Igår fick jag låna 40 spänn av Johnny,och det tankade jag för,fick tre liter nånting hehe..
En positiv sak med att jag varit så fattig hela den här månaden har ju varit att jag ju faktiskt gått ner ett par kilon!!Känns skitbra..men har ju några kilon till att bli av med,för att bli riktigt nöjd..Men kanske kan jag fortsätta lite på min snålkost även nästa månad..Ingen mer fryspizza eller mazariner på kvällen.. =)

Hej å hå!

No comments: