Wednesday, April 11, 2007

Shit!

Fan också...det verkar som ja har kommit in i en liten depperiod igen..suck..suck..ja vet inte riktigt varför..kanske för att det är så ljuvligt väder ute..och jag känner mig så ensam och oälskad..eller kanske för att min ekonomi håller på att haverera totalt..vaddå,få ut 6450 kronor på en månad?? Fan Helvete..å ingen jävel vill kramas med mig heller..nu när jag äntligen är redo för att kramas med någon annan än mitt ex..näää,då vill INGEN helt plötsligt det..De vill visst bara kramas med mig när jag är totalt ointresserad av det..suck...suck..när jag känner så här vill jag bara krypa ner i min säng och dra täcket över huvudet och hoppas att allt bara försvinner på nåt sätt..men det gör det ju inte..Folk blir bara irriterade och arga på mig.Kanske har jag lovat för mycket igen..jag ska göra dittan å dattan,och så blir det bara så mycket på en gång,så då vill jag bara försvinna...

No comments: